کد خبر: ۱۱۶۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱ 24 March 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: از ۲۴ اسفند آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون ۴۷۷ هزار خودرو به گیلان وارد شده که این آمار به طور حتم در روز‌های آینده افرایش بیشتری پیدا خواهد کرد.
وی به وضعیت ترافیک در جاده‌های گیلان هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر به رغم ورود این میزان خودرو، تردد در جاده‌های استان پرحجم، اما روان است.
سرهنگ صفاری گفت: با توجه به حجم سفر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روز‌های ۱، ۴، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ در محور قدیم رشت – قزوین در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: همچنین تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور اردبیل – آستارا، از ساعت ۷ تا ۲۴ روز‌های ۱، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ در مسیر‌های رفت و برگشت ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار