مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: امنیت، اقتدار و عزت امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 15 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، عباس برزگر امروز (جمعه ۲۵ اسفند ماه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی ممکلتی است منتسب به مملکت علوی و با توجه به آموزهای دینی، اعتبار و ارزش شهدا در جامعه والاتر و مهم است، اظهار کرد: روز ۲۲ اسفندماه یک ظرفیت ملی است که همه باید پای کار باشند و استان زنجان در این امر نمونه است.

وی گفت: در ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۵۸ قبل از آن‌که جنگ بر علیه کشورمان شروع شود و با روشنگری و آینده‌نگری بنیانگذار انقلاب اسلامی «بنیاد شهید» به عنوان اولین نهاد انقلابی تاسیس و شروع به فعالیت کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: در این راستا وظایفی بر عهده بنیاد شهید قرار داده شد از جمله این وظایف رسیدگی به وضعیت معیشت، اشتغال، مسکن و درمان ایثارگران است و همچنین از دیگر وظایف مربوطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

برزگر اضافه کرد: در نظر داشته باشیم هر روز متعلق به شهدا است و امنیت، اقتدار و عزت امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم.

وی گفت: در کشورهای غربی با وجود آن‌که از آموزه‌های دینی خبری نیست اما زمانی که کشته‌شدگان جنگ به شهر آورده شوند آن‌ها را در قله‌ها و کوه‌ها مشرف به شهر دفن می‌کنند تا بدانند زیر سایه کدام سرباز مملکت زندگی می‌کنند و آرامش دارند.

برزگر افزود: باید در روز ۲۲ اسفندماه شکوه شهدا و عظمت کار آن‌ها به خوبی به نمایش گذاشته شود و جوانان امروز انقلاب نیازمند هستند تا با سیره شهدا آشنا شوند و ما باید شهدا را بشناسیم و با سیره عملی آنها آشنا شویم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار