مربی صنعت نفت آبادان می‌گوید با بازی باکیفیت بازیکنان تیمش مقابل گل‌گهر به تیمش در هفته‌های آینده امیدوار است.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 13 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، علی بختیاری‌زاده، مربی صنعت نفت چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از مسابقه گل‌گهر و نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار کرد: به تیم خوب گل گهر تبریک می‌گویم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم. آن‌چه که از بچه‌های خودمان می‌خواستیم در زمین پیاده کردند. به هر حال روی ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم که چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نمی‌کند.

او افزود: بازیکنان ما هم‌قسم شده بودند که با کیفیت بهتری در لیگ ظاهر شوند؛ با توجه به تمام مشکلات به بچه‌های خودمان امیدوار شدیم و این قول را می‌دهیم که در هفته‌های آینده مثل همین بازی، بازی‌های باکیفیتی از بازیکنان‌مان ببینیم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: خودم به شخصه کاملاً امیدوارم به این تیم و به نوع فوتبالی که امروز در زمین گل گهر انجام دادیم. گل‌گهر یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تیم‌های فوتبال کشورمان است. تیم ما امروز این نوید را داد که در هفته‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ما هیچ نگرانی بابت ادامه لیگ نداریم، چون در هفته‌های آینده بازی‌های خوبی در خانه و بیرون از خانه داریم.

مربی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: باز تکرار می‌کنم کیفیتی که بازیکنان ما امروز ارائه دادند نشان داد که بچه‌ها اهمیت کار را درک کرده‌اند و در هفته‌های آینده با نفرات جوانی که به تیم اضافه کردیم با کیفیت بهتری ظاهر شده و بیشتر کمک می‌کنند.

گل‌گهر با گل احمدرضا زنده‌روح، صنعت نفت آبادان را در خانه شکست داد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار