معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از آغاز برنامه سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند سال‌جاری تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور فعال بازرسان بهداشت محیط در ساعات اداری، غیراداری و روز‌های تعطیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 05 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، طاهره بیگ‌زاده بعدازظهر امروز ۱۵ اسفندماه در آیین آغاز برنامه سلامت نوروزی همزمان با سراسر کشور با اشاره به اینکه اجرای طرح سلامت نوروزی جزو وظایف بازرسان بهداشت محیط است، گفت: برنامه مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان با هدف حفظ و ارتقای سلامت جامعه از طریق نظارت بر ایمنی مواد غذایی، ایمنی آب، دفع فاضلاب و پسماند، بهداشت فردی و عمومی، کنترل مصرف دخانیات و کنترل حشرات و ناقلین بیماری اجرا می‌شود.

وی از فعالیت ۲۰ تیم بازرسی در طرح سلامت نوروزی خبرداد و افزود: در این طرح ۲۰ تیم بازرسی مشغول فعالیت هستند که شامل ۶۳ کارشناس بهداشت محیط در تمام شهرستان‌های تابعه دانشگاه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همچنین از اجرای همزمان مانور برنامه سلامت نوروزی در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این برنامه یکی از مهمترین محور‌های سلامت محیط است که با اجرای آن اهمیت بهداشت، سلامت و امنیت غذایی هر چه بیشتر به عموم مردم آموزش داده می‌شود.

بیگ زاده از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با شماره تلفن ۱۹۰ تماس گرفته و مشکل بهداشتی خود را مطرح کنند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار