فرماندار اسلامشهر ضمن تقدیر از برخوردهای قاطع مجموعه قضایی و نهادهای امنیتی با متخلفان در اسلامشهر گفت: در همین ایام منتهی به‌روز انتخابات اجرای آرای کمیسیون ماده ۹۹ جهت قلع‌وقمع ساخت‌وسازها غیرمجاز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱ 22 February 2024

به گزارش تابناک تهران، حسین حبیبی عصر امروز در آیین معارفه هادی شرفی به‌عنوان‌ شهردار جدید احمدآباد مستوفی، بی‌ثباتی در مدیریت شهری و انتخاب 8 شهردار و سرپرست توسط اعضای شورای شهر را عامل انباشت مطالبات مردم احمدآباد مستوفی دانست و اظهار داشت: اعضای شورای شهر بدانند مردم از حواشی و تغییرات متعدد در شهرداری ناراضی هستند چراکه باعث توقف و عقب‌ماندگی کارها و پروژه‌ها و اخلال در خدمات‌دهی در این شهر شده است.

وی با بیان اینکه اموری همچون تصویب طرح هادی شهر، اجرای طرح‌های عمرانی، موضوعات مربوط به حریم و غیره باید توسط شهردار پیگیری شود، افزود: مجموعه فرمانداری در چارچوب قانون از برنامه‌های شهردار جدید این شهر حمایت خواهد کرد تا جبران مافات دو سال و نیم گذشته صورت گیرد.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دفاع از منافع مردم احمدآباد مستوفی ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد، از برخوردهای قاطع مجموعه قضایی و نهادهای امنیتی با متخلفان در این شهر قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان توسط مجموعه قضایی و نهادهای امنیتی تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: امیدواریم پرونده‌های مربوط به تخلفات رخ داده که در دست رسیدگی است، به‌زودی تکمیل و با کسانی که در حق مردم این شهر ظلم کردند، برخورد لازم صورت گیرد.

حبیبی بر ضرورت جدیت بخشداری و شهرداری احمدآباد مستوفی در زمینه مقابله و برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز نیز تأکید کرد و گفت: در همین ایام منتهی به‌روز انتخابات اجرای آرای کمیسیون ماده 99 جهت قلع‌وقمع ساخت‌وسازها غیرمجاز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برخی فکر نکنند به خاطر انتخابات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد نمی‌شود، اگر مردم ببینند حتی در ایام انتخابات با تخلف برخورد می‌شود در انتخابات شرکت می‌کنند و مشارکت نیز افزایش می‌یابد.

گفتنی است، در این مراسم که هادی رحمتی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، معاونین فرماندار، امام‌جمعه، بخشدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر احمدآباد مستوفی نیز حضور داشتند، ضمن تقدیر از زحمات محمد اکبری و حامد آل اسماعیل سرپرستان سابق شهرداری احمدآباد مستوفی، هادی شرفی به‌عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار