سرمربی شمس آذر قزوین گفت: به عنوان مربی به دنبال درآمدزایی برای خودم نبودم، اگر سطح درآمدی من را با مربیان دیگر مقایسه کنید متوجه خواهید شد، ضمن اینکه من تا یک حدی می‌توانم بازیکن‌سازی کنم، البته برای این فصل نگرانی ندارم اما برای آینده شمس آذر نگرانم.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 14 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، سعید دقیقی چهارشنبه شب، ۲۵ بهمن در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر با استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که در تعطیلات نیم‌فصل با برگزاری اردو‌های مختلف و جذب بازیکن‌های جدید و حفظ بازیکنان اثر گذار، خود را تقویت کرده است.

وی در ادامه گفت: همانطور که می‌دانید در تعطیلات نیم‌فصل اتفاقات زیادی برای شمس‌آذر رخ داد و چند بازیکن اثرگذار از این تیم جدا شدند، اما ما آماده ورود به نیم‌فصل دوم هستیم و اگر بازیکنانمان بخواهند می‌توانند توانایی خود را در لیگ نشان دهند.

این مربی فوتبال تصریح کرد: تمام بازیکنان ما با کیفیت هستند و همگی با هم این هدف را دنبال می‌کنیم که در نیم فصل دوم با حمایت تماشاگران اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره حواشی به وجود آمده برای شمس آذر در تعطیلات نیم‌فصل، بیان کرد: نکته مهم این است که ما از مسئولین درخواست داریم اجازه رقابت برابر شمس آذر با سایر تیم‌ها را بدهند و سه امتیاز کسر شده ما را برگردانند، دوم اینکه هر بار که من قصد جدایی از شمس آذر را داشتم مشکلی وجود داشته است.

دقیقی ادامه داد: تیم‌داری در بخش خصوصی کار ساده‌ای نیست و با این سطح از خدماتی که به شمس آذر ارائه می‌شود من فکر می‌کنم کمتر مربی حاضر به حضور در این تیم شود به همین سبب در رقابت نابرابر با تیم‌های دیگر هستم. با این‌همه در همه جبهه‌ها تلاش کردم و اگر قصد جدایی داشتم می‌خواستم شرایط بهتری برای تیم رقم بخورد.

وی با اشاره به حضورش در مس رفسنجان، گفت: با شمس آذر قرارداد دارم و نمی‌توانم بدون اجازه باشگاه تیم را ترک کنم لذا تمام تصمیمات بنده برای حضور در مس با هماهنگی مدیریت باشگاه بوده و شرایط به گونه‌ای بود که اگر در آن برهه از شمس‌آذر جدا نمی‌شدم منابع مالی باشگاه برای ادامه کار تأمین نمی‌شد.

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: در مس هم یک سری مشکلات وجود داشت و بنده به آن‌ها فرصت زمانی دادم که مشکلات حل شود، در این شرایط ۲ باشگاه مختلف ۲ نفر از بازیکنان ما را خواستند و، چون با فروش این ۲ بازیکن می‌توانستیم مشکل مالی باشگاه را تا حدودی حل کنیم بنده مجدد به شمس آذر بازگشتم.

وی ادامه داد: در نبود بنده مربی تیم آقای کریمیان تیم را آماده کرده بود و امروز در بهترین شرایط آمادگی جسمی، روحی و فکری هستیم ضمن اینکه حق‌الزحمه بازیکنان هم پرداخت شده است.

دقیقی درباره بازیکنان تازه جذب شده، تصریح کرد: ما مثل تیم‌هایی نیستیم که به خاطر عبور از سقف هزینه‌کرد در باشگاه جریمه شویم، ما بازیکنان جوانی به تیم اضافه کردیم، بازیکنان ما نام و نشانی ندارند، ولی اگر تلاش کنند به جایگاه خودشان خواهند رسید و خودشان را در لیگ برتر مطرح خواهند کرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره جدایی گودرزی از شمس‌آذر گفت: فصل انتقال تمام شده و به عنوان سرمربی به هیچ وجه اجازه جدایی بازیکنی را نمی‌دهم.

سرمربی شمس آذر بیان کرد: مسئولان استان برای ارتقای سطح فوتبال تلاش کردند به عنوان مثال استاندار برای اینکه ورزشگاه سردار آزادگان آماده شود سنگ تمام گذاشتند، اما کافی نیست. چون ما شبانه‌روز تلاش کردیم تیم به جایگاه فعلی برسد و نیاز است حمایت‌ها بیشتر شود، به عنوان مربی به دنبال درآمدزایی برای خودم نبودم، اگر سطح درآمدی بنده را با مربیان دیگر مقایسه کنید متوجه خواهید شد، ضمن اینکه من تا یک حدی می‌توانم بازیکن‌سازی کنم، البته برای این فصل نگرانی ندارم، اما برای آینده شمس آذر نگرانم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار