امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز هر چه جلوتر می‌رویم آثار و برکات انقلاب اسلامی بیشتر خودش را در سطح جهان نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ 26 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی با اشاره به افزایش ۷۵ درصدی متعکفان امسال در مقایسه با سال قبل اظهارداشت: آن چه این حضور معنوی را بسیار نورانی‌تر می‌کند حضور پر ررنگ نوجوانان و جوانان در این آیین معنوی است.

وی در ادامه به قرار داشتن در آستانه چهل و پجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: آن چه زمینه ساز این پیروزی شکوهمند بود حضور بی سابقه مردم بود که زمینه ساز پیروزی شد.

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز هر چه جلوتر می‌رویم آثار و برکات انقلاب اسلامی بیشتر خودش را در سطح جهان نشان می‌دهد افزود: امروز نخبگان و خواص جامعه باید به دنبال نجات باشند و تبیین‌گری کنند.

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر این که هدف و راهبرد دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ است تصریح کرد: شرکت در انتخابات از تکالیف شرعی و انقلابی است که هر چه این حضور پر رنگ‌تر باشد بر عزمت ایران اسلامی در سطح ملی و جهانی می‌افزاید.

وی خاطر نشان کرد: راهبرد دشمن این است که از مشارکت بالای مردم در انتخابات بکاهد، ولی اگر این حضور حداکثری باشد به طور هیمه دشمن شکسته خواهد شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار