استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بیمارستان های 2 شهرستان خوسف و بشرویه در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 22 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه آخرین پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان اظهارداشت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بیمارستان‌های دو شهرستان خوسف و بشرویه در ایام الله دهه فجر و با حضور مهمانان کشوری به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بهره برداری از این دو بیمارستان، از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برخی از اقدامات دولت در دو سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان استان، اظهار داشت: تأمین MRI شهرستان‌های فردوس و طبس، ارتقاء دانشکده‌های علوم پزشکی قاین و فردوس، تأمین بالگرد اورژانس و ... از جمله تجهیزات درمانی است که طی این دو سال به استان تزریق شده است.

قناعت تأکید کرد: ارتقاء شاخص‌های بهداشتی خراسان جنوبی از نتایج توجهات دولت به حوزه بهداشت و درمان در این استان است.

وی با اشاره به مطالبه مردم شهرستان بشرویه درخصوص تسریع در روند احداث بیمارستان دوم این شهر، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این بود که این پروژه به سرعت تکمیل شده و به مردم شهرستان بشرویه خدمات رسانی کند.

به گفته وی براساس برنامه ریزی‌های دانشگاه علوم پزشکی، برخی از خدمات درمانی در بیمارستان اول و برخی هم در بیمارستان دوم ارائه خواهد شد و به عبارتی دو بیمارستان مکمل یکدیگر خواهند بود.

استاندار خراسان جنوبی سپس به روند اجرای کار در بیمارستان خوسف اشاره کرد و گفت: کار شبانه روزی نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی برای سرعت دادن به روند عملیات اجرایی در این پروژه قابل تحسین است.

قناعت با اشاره وضعیت موجود این پروژه، متذکر شد: باید تمام تلاش خود را بکنید که محوطه سازی بیمارستان هم قبل از افتتاح پروژه به صورت کامل انجام شود.

وی از تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این دو بیمارستان خبر داد و گفت: به جهت اینکه در روند خدمات دهی دو بیمارستان خللی ایجاد نشود، جذب نیروی انسانی مورد نیاز، قبل از افتتاح پروژه‌ها انجام شده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار