رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط جوی برای روز سه شنبه سوم بهمن ماه هفته جاری به مدت ۲ روز هشدار سطح زرد صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 21 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ولی بهره‌مند گفت:فعالیت این سامانه بارشی از بعد از ظهر روز سه شنبه تا ساعت‌های پایانی روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در همه نواحی سردسیری و گرمسیری استان خواهد بود.

ولی بهره‌مند افزود: بارش باران، رگبار رعد و برق، وزش باد شدید و در نواحی کوهستانی بارش برف و مه در گردنه‌ها از مخاطرات این سامانه است.

وی بیان کرد: لغزندگی جاده ها، کاهش دید، آبگرفتگی معابر به صورت محدود و امکان خسارت به سازه‌های موقت از اثرات احتمالی این سامانه است.

بهره‌مند از راهداری کهگیلویه و بویراحمد خواست تا برای انجام برف روبی در گردنه‌ها آمادگی داشته و همچنین در مدت زمان فعالیت این سامانه شهروندان از انجام سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خودداری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها، احتیاط درباره عبور از رودخانه ها، خودداری از سفر‌های غیرضروی و انتقال محصولات کشاورزی از دیگر توصیه‌ها برای به حداقل رساندن خسارت هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار