مدیرکل هواشناسی استان زنجان از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: این هشدار برای بازه زمانی صبح شنبه تا اواخر روز یکشنبه صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 12 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمدرضا رحمن‌نیا از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و اظهار کرد: این هشدار برای بازه زمانی صبح شنبه تا اواخر روز یکشنبه صادر شده است.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزایش سرعت باد و بارش‌های پراکنده را دلیل صدور هشدار هواشناسی اعلام و تصریح کرد وزش باد نسبتا شدید تا شدید و بارش پراکنده باران و برف نوع مخاطره مد نظر برای صدور این هشدار بوده است.
وی با تاکید بر اینکه همه مناطق استان تحت تاثیر فعالیت سامانه اعلامی خواهد بود، ادامه داد: آسیب به تاسیسات مرتفع و کم‌استحکام شهری و روستایی و پرتاب اشیا در اثر وزش باد شدید، احتمال اختلال در تردد و لغزندگی معابر به ویژه مسیر‌های کوهستانی و وقوع کولاک برف از جمله اثرات فعالیت این سامانه جوی است.
وی خودداری از پارک خودرو در کنار تابلوها، بنرها، داربست‌ها، ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان خشکیده، اطمینان از استحکام داربست‌ها، تابلو‌های تبلیغاتی و دکل‌ها و احتیاط در سفر‌های برون‌شهری و محور‌های کوهستانی را از توصیه‌های این شرایط جوی اعلام کرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار