رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نیاز است تا خدمات ارائه‌شده در جهت جهاد تبیین و امیدآفرینی به مردم نشان داده شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 06 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن کازرونی، رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در نخستین آیین نکوداشت و تکریم مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی استان سمنان با بیان اینکه این همایش‌ها محلی برای افزایش همکاری‌ها و همبستگی‌ها در جهت خدمت‌رسانی است، اظهار کرد: نیاز است تا خدمات ارائه‌شده در جهت جهاد تبیین و امیدآفرینی به مردم نشان داده شود.

وی افزود: حادثه تروریستی کرمان نشان داد که دشمن از هر زمان دیگری درمانده‌تر شده است.

کازرونی تصریح کرد: ایمان در بخشش مال بیشتر نشان داده می‌شود و شما با خدمت‌رسانی و بخشش مال جزو اولیای الهی هستید.

رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: خدمت‌رسانی و انفاق در راه خدا از شما خیران نماد بارز ایمان و اعتقاد بوده که بسیار ارزشمند و نزد خدا ماندگار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان نیز در نخستین آیین نکوداشت و تکریم مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی استان سمنان گفت: تلاش شما اخروی و نزد خداوند داشته و عمل صالح شما باعث رشد مال و انسان‌سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) حلقه وصل کمک‌ها به جامعه هدف بوده و این خدمت‌رسانی به نیازمندان یک توفیق الهی است، تصریح کرد: خدمت به نیازمندان یک سعادت بوده و امروز شما در خط مقدم محرومیت‌زدایی استان سمنان است.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان هم با بیان اینکه هر جا کار با محوریت مردم بوده موفق بوده‌ایم، گفت: خیریه‌ها و گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی پرچم‌داران نهضت محرومیت‌زدایی هستند.

وی افزود: اگر امروز موفقیتی در حوزه‌های مسکن، آموزش، اشتغال، ازدواج آسان و ... در استان به دست آمده، به دلیل تلاش شما در راه خدمت‌رسانی بوده و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

استاندار سمنان با بیان اینکه استان سمنان در بحث خیران و خدمت‌رسانی به نیازمندان پرچم‌دار کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: امنیت استان سمنان مدیون وحدت، بصیرت مردم و خون پاک شهیدان است.

استاندار سمنان افزود: مشارکت قوی در انتخابات امروز یک وظیفه بوده و باید همه کسانی که جامعه هدفی دارند، تلاش خود را برای پای کار آوردن و مشارکت قوی در انتخابات انجام دهد.

هاشمی افزود: نگاه دولت حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد بوده و اعتقاد ما سپردن کار به مردم است.

محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان هم در نخستین آیین نکوداشت و تکریم مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی استان سمنان گفت: ترویج نظام خیر و احسان در کشور از اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی افزود: گروه‌های جهادی و خیریه‌ها بازوان توانمند کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی بوده و عملکرد آن‌ها هم‌راستا با کمیته امداد است.

ذوالفقاری تصریح کرد: استانداردسازی خدمات امروز یکی از الزامات بوده که باید برای اجرای آن نظام واحدی برای خدمت‌رسانی در استان تدوین شود.

در پایان این برنامه، از ۵۴ مؤسسه خیریه، گروه جهادی و تشکل‌های مردم‌نهاد استان در نخستین آیین نکوداشت و تکریم مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی استان سمنان تجلیل شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار