مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آغاز اجرای پروژه فیبر نوری در کلیه شهرک‌ها و نواحی استان با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ 03 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل٬ هاشم علایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در دنیای پرشتاب امروزی، فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی نقش بسیار مهمی در افزایش بهره‌وری و توسعه بازار و فروش محصولات واحد‌های تولیدی دارند و به عنوان یکی از عوامل توسعه اقتصادی هر کشور محسوب می‌شوند.

وی از برنامه‌های این شرکت به منظور توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و افزود: به منظور تکمیل و توسعه این زیرساخت‌ها، طی قرارداد با شرکت مخابرات استان، شبکه فیبر نوری در تمامی معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: هزینه این پروژه مهم زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تامین می‌شود و شرکت مخابرات استان نیز به عنوان مجری طرح، نسبت به اجرای آن اقدام می‌کند.

علایی با اشاره به افزایش واحد‌های تولیدی در استان و نیاز روزافزون این واحد‌ها به بستر‌های ارتباطی، تصریح کرد: این پروژه در طول مدت ۵ سال اجرا می‌شود که به طور حتم با اجرای آن، شاهد رونق تولید و تأمین نیاز‌های ارتباطی واحد‌های تولیدی خواهیم بود.

وی از اجرای شبکه تلفن ثابت در ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان خبر داد و افزود: برای افزایش آنتن‌دهی نیز پیگیری‌های لازم با شرکت مخابرات استان در حال انجام است تا با نصب دکل‌های مخابراتی توسط شرکت مخابرات، شاهد کاهش مشکلات آنتن‌دهی در شهرک‌های صنعتی استان باشیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار