بارش برف در شهرستان خلخال که از شامگاه روز گذشته در ارتفاعات این شهرستان شروع شده بود، هم‌چنان ادامه دارد و سبب اختلال در عبور و مرور در جاده‌های برف‌گیر این شهرستان شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 22 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، بارش برف که از شامگاه گذشته به صورت پراکنده در شهرستان خلخال و ارتفاعات آن آغاز شده بود هم‌چنان در ارتفاعات خلخال ادامه دارد و درسطح شهر نیز سرمای هوا قابل لمس است.

عباس حقی، سرپرست اداره راهداری خلخال در گفت‌وگو‌ با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: بارش برف در ارتفاعات این شهرستان ادامه دارد و تا فردا سرمای هوا علاوه بر مناطق شهری و‌ روستایی در جاده‌ها موجب یخ‌بندان و‌ لغزندگی خواهد شد.

 

حقی افزود: در محور خلخال به اسالم هم اکنون به علت باد شدید و کولاک در این محور  راهداران و امدادگران در آماده‌باش کامل هستند.

وی تصریح کرد: تمام محورهای مواصلاتی خلخال به استان همجوار (گیلان) از طریق محور پونل به خلخال و خلخال به اسالم و مرکز استان اردبیل باز است.

 

 

 

همزمان با اولین روز از فصل زمستان  مردم خلخال با لباس های گرم زمستانی به استقبال زمستان رفتند.

امروز همچنین امدادگران ۲ خودروی واژگون شده در شانه خاکی جاده خلخال به اسالم و پونل را نیز با سرنشینان نجات دادند.

شامگاه روز گذشته نیز به دلیل کولاک شدید در جاده پونل به خلخال، ۳۰ خودرو به همراه سرنشینان در این جاده گرفتار کولاک شده بودند که کمک‌رسانی به این خودروها با حضور امدادگران هلال احمر شهرستان خلخال انجام یافته بود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار