فرماندار خوسف گفت: این شهرستان شنبه ۲۵ آذر ماه میزبان ۲ شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 12 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: این شهرستان شنبه ۲۵ آذر ماه در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) میزبان ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی از ابتدای صبح ۲۵ آذر ماه برای استقبال و تشییع این شهدا برنامه ریزی شده، بر حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در برای با شکوه شدن این مراسم معنوی تاکید کرد.

وی حضور پیکر‌های شهدا در مدارس شهر خوسف، تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی و جلگه ماژان را از برنامه‌های این روز عنوان کرد و افزود: در این برنامه‌ها سعی است که حضور پیکر‌های مطهر در مدارس و روستایی که سال گذشته از این برنامه محروم بوده اند، در اولویت باشد.

فرماندار خوسف با اشاره به این که گذشتن از جان بالاترین مرتبه ایثار است و شهدا نماد ایثار و از خودگذشتگی هستد، گفت: عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی ثمره رشادت‌های این بزرگ مردان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان حضور شهدای گمنام را فرصت مغتمنی برای معرفی سیره شهدا و الگوپذیری از این نماد‌های معنوی بویژه برای جوانان دانست و اظهار کرد: از عموم مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان خوسف دعوت می‌شود در این مراسم معنوی شرکت کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار