فرماندار خوسف گفت: برای زیرسازی و آسفالت روستای عیلکی بخش جلگه ماژان به طول ۳ کیلومتر، مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و مقرر شد قیر رایگان این پروژه هم از طریق راهداری تأمین شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 28 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ بخش جلگه ماژان با وسعتی حدود ۱۰ هزار کیلومتر مربع دومین بخش وسیع خراسان جنوبی است.

سفر‌های بخشی مسوولان و حضور مدیران در میدان، به طور قطع راهگشای حل مشکلات و اخذ تصمیماتی اثر گذار در زندگی مردم است و در این میان توسعه راه‌های فرعی بخش جلگه ماژان با وسعت زیاد خود نقش زیادی را در امید افزایی، آبادانی و تثبیت جمعیت در منطقه دارد.

سید علی حسینی فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه حضور استاندار خراسان جنوبی در بخش‌ها با هدف هم افزایی مدیران ستادی و خدمت رسانی به همه مردم است، به کثرت در خواست‌ها در این بخش وسیع اشاره کرد و افزود: نتیجه حضور در بین مردم و ارتباط بین دولت و مردم، احصاء مشکلات و شناسایی اولویت‌ها و اخذ تصمیماتی بر اساس فوریت‌ها است.

فرماندار خوسف ارتقای مسیر دسترسی روستایی روبیات عیلکی بخش جلگه ماژان در سفر استاندار خراسان جنوبی را یکی از مصوبات این سفر برشمرد و گفت: برای زیرسازی و آسفالت این راه به طول ۳ کیلومتر، مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و مقرر شده است قیر رایگان این پروژه هم از طریق راهداری تأمین شود.


حسینی با بیان اینکه آسفالت معابر روستایی در بخش جلگه ماژان در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم ۱۹ روستا بوده است، اظهار امیدواری کرد: تا پایان دولت سیزدهم شاهد ارتقای هر چه بیشتر مسیر‌های دسترسی در این بخش وسیع باشیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار