معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در طرح‌های محرومیت زدایی استان باید توانمندسازی جوامع محلی هم مدنظر باشد.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 28 November 2023

تابناک خوزستان: محمد خانچی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در آئین آغاز رزمایش محرومیت زدایی برای عشایر و دامداران مناطق محروم و صعب‌العبور خوزستان اظهار کرد: امید است محرومیت زدایی برای عشایر و دامداران این استان به نحوی دنبال شود که در کنار خدمت خوبی که به مردم ارائه خواهد شد، توانمندسازی جوامع محلی هم انجام بشود یعنی در کنار این رزمایش، از ظرفیت شبکه عظیم دهیاری‌ها و بخشداری‌ها استفاده بشود و به مردم منطقه تمهیداتی را که لازم است به صورت مستمر در طول سال انجام شود، آموزش دهیم که خود مردم کار مراقبت از دام را انجام دهند و به نوعی سایه دامپزشکی در منطقه باشند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: وقتی حضرت امام می‌فرمایند «عشایر ذخایر انقلاب هستند» یعنی به یکی از اقشار که خالص و بی ادعا هستند، خدمت می‌کنیم؛ لذا در راستای این خدمت صادقانه هم افزایی صورت بگیرد.
وی ادامه داد: یعنی این کار خوب که انجام شود، مطمئناً برکتی است که به زندگی همه بر می‌گردد؛ بنابراین همه تلاش کنیم تا برای رضای حق تعالی کار را انجام دهیم و حتماً مردم نتیجه خوبی را دریافت کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: امید است شاهد شنیدن بازخورد رزمایش یادشده از زبان مردم باشیم.
خانچی عنوان کرد: خوزستان همیشه در کارها سرآمد بوده است، ما در حوزه دام عشایر هم کاری را انجام می‌دهیم تا در تراز ملی انجام شود و برای همه ماندگار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار