رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو شهرستان کنگان در روزهای آینده با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 12 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حسن ملکی‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عصر امروز در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار شیرینو از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو شهرستان کنگان در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو با ۷۰۰ مترمربع و در دو طبقه ساخته‌شده که برای ساخت و تجهیز آن ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک و حساس بخش سیراف که در حوزه پیرامونی پارس جنوبی قرار گرفته، اتخاذ تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای ارتقای زیرساخت تشکیلاتی مرکز فعلی خدمات جامع سلامت شهر سیراف، جهت ارائه خدمات شبانه‌روزی و مطلوب نظر مردم شریف بخش سیراف مورد تأکید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو در آینده‌ای نزدیک اقدامی مهم در راستای افزایش دسترسی مردم بخش سیراف به خدمات بهداشتی و درمانی و کمک به کاهش بار مراجعان به مرکز خدمات جامع سلامت شهر سیراف خواهد کرد.

ابراهیم بهمنی، رئیس شورای شهر شیرینو نیز گفت: پیشرفت مرکز جامع سلامت امام رضا شهر شیرینو مدیون دولت سیزدهم است، زیرا زمین این مرکز در سال ۱۳۹۵ واگذار و در سال ۱۳۹۷ کلنگ زنی شده بود و متاسفانه هیچ پیشرفتی نداشت و طرح کامل متوقف شده بود با ورود دولت سیزدهم این طرح جان مجدد گرفت و الحمدالله منتظر افتتاح آن هستیم، اما انتظار مردم این است پانسیون پزشک هم بدون وقفه وارد فاز مناقصه و شروع پروژه شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: از سال‌های گذشته پروژه‌های خوبی در جنوب استان در حوزه سلامت احداث و راه‌ا ندازی شده که در دولت سیزدهم و با مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی این پروژه‌ها سرعت بیشتری گرفته که جای تقدیر دارد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار