رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: ۲۸ هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مصوبات سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور به استان تخصیص یافت و پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ 03 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، نادر مالکی افزود: اعتبار‌های تخصیص یافته مصوب سفر رییس جمهور به استان سمنان با تاکید بر رعایت عدالت شهرستانی، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام و دارای بیشترین پیشرفت فیزیکی توزیع شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اعتبار‌های مصوب سفر رییس جمهور به استان سمنان در آبان ۱۴۰۰، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در مجموع بیش از ۶ هزار میلیارد ریال به منظور تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام مهم و اولویت‌دار استان اختصاص داد.

به گفته وی، تاکنون ۱۴۵ طرح عمرانی و زیربنایی در بخش‌های مختلف شامل راه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و آب و فاضلاب، از محل مصوبه‌های سفر رییس جمهور به استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان اظهار کرد: تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان، ساخت راه اصلی گرمسار- سیمین‌دشت - فیروزکوه، ساخت راه اصلی دامغان - فولادمحله، بهسازی راه اصلی سمنان - فیروزکوه و تکمیل تقاطع غیرهمسطح آرادان از جمله مهمترین مصوبه‌های سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

وی افزود: بهسازی راه اصلی بیارجمند - بردسکن، تکمیل محور دامغان - معلمان، تکمیل، بهسازی و تعریض محور شهمیرزاد - مهدیشهر، تکمیل راه اصلی میامی - جیلان و کلاته‌خیج، بهسازی راه اصلی شاهرود به آزادشهر، ساخت تقاطع غیرهمسطح مجن و آبرسانی به گرمسار از دیگر مصوبه‌های سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مالکی اضافه کرد: ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر شاهرود و مجن، ایجاد تاسیسات فاضلاب کالپوش، تامین آب شهر شاهرود از چشمه قطری، تکمیل مرحله نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود، مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان سمنان و تکمیل سالن ورزشی البرز زغالسنگ دامغان، از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان سفر کرد که در این سفر پر خیر و برکت ۱۴۵ مصوبه شامل ۴۶۹ ریزطرح با اعتبار افزون بر ۱۴ هزار ۳۷۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مرتبط با ۲۵ نهاد و وزارتخانه به تصویب رسید که از این تعداد ۱۱۷ مصوبه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۴۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به حوزه عمرانی زیربنایی و ۲۸ مصوبه با اعتباری بیش از ۱۰ هزار و ۹۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مربوط به حوزه اقتصادی بود.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار