مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۲۰۰ مددجو صاحب مسکن شده‌اند که ۱۹۵ واحد مسکونی احداث و ۵ واحد مسکونی خریداری شده است که برای این مسکن‌ها تا مبلغ ۱۵۰میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰میلیون تومان تسهیلات کمیته امداد وهمچنین در قسمت احداث مسکن علاوه بر کمک‌های امدادی ۲۰۰میلیون تومان تسهیلات از سوی بنیاد مسکن مساعدت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 01 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، مقداد فرج‌پور با بیان اینکه، رفع مشکل مسکن به عنوان یکی از مهمترین ابعاد توانمندسازی مددجویان همواره در دستور کمیته امداد قرار دارد اظهار داشت: ساخت و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی با بهره‌گیری از توان فنی و مهندسی و امضای تفاهم‌نامه با دیگر دستگاه‌های مسئول، مورد توجه کار کمیته امداد است.

 

خانه‌دار شدن ۲۰۰مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران در شش ماه نخست سال‌جاری  

وی افزود: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۲۰۰ مددجو صاحب مسکن شده‌اند که ۱۹۵ واحد مسکونی احداث و ۵ واحد مسکونی خریداری شده است که برای این مسکن‌ها تا مبلغ ۱۵۰میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰میلیون تومان تسهیلات کمیته امداد وهمچنین در قسمت احداث مسکن علاوه بر کمک‌های امدادی ۲۰۰میلیون تومان تسهیلات از سوی بنیاد مسکن مساعدت می‌شود.

مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران با اشاره به تعمیر و ساخت فضای جانبی از جمله حمام و سرویس بهداشتی، و ... برای مددجویان گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۷۱ واحد تعمیر و تعداد ۶۴ واحد احداث فضای جانبی برای منازل ولی نعمتان با هزینه ای بالغ بر ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

فرج‌پور گفت: در کنار مساعدت‌های بلاعوض کمیته امداد در شش ماه نخست امسال، ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به خانوادهای تحت حمایت پرداخت شد.

وی یکی از تکیه‌گاه‌های اصلی کمیته امداد را خیرین بیان کرد و گفت: طی سال‌های اخیر در راستای توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مسکن به مددجویان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر دستگاه‌های مسئول منعقد شده است.


مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: در سال‌جاری ساخت ۱۵۳۷ مسکن مددجویی با همکاری و مشارکت سپاه استان در دستور کار قرار گرفته است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار