رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از شب گذشته که بارش باران در استان آغاز شده ۲ تصادف منجر به فوت در جاده کوهرنگ و محور شهرکرد به اصفهان رخ داده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 19 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی نوربخش گفت: از شب گذشته که بارش باران در چهارمحال و بختیاری آغاز شده ۲ تصادف منجر به فوت در جاده کوهرنگ و محور شهرکرد به اصفهان رخ داده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به علت وجود روغن و گازوئیل بر سطح آسفالت جاده‌ها معمولا در هنگام وقوع اولین بارش‌ها لغزندگی محور‌ها ۲ برابر می‌شود و این ۲ تصادف نیز به علت لغزندگی مسیر رخ داده است.

وی افزود: هم‌اکنون تردد در محور‌های چهارمحال و بختیاری در حال انجام است و هیچ یک از مسیر‌ها مسدود نیست، اما با توجه به لغزندگی جاده‌ها لازم است توصیه‌های ایمنی رعایت شود.

نوربخش عنوان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به شرایط جوی و لغزندگی مسیر‌ها با صبر و حوصله رانندگی کرده و در مسیر‌های لغزنده فاصله طولی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: رانندگی با عجله و شتاب به ویژه در مواقع بارندگی موجب می‌شود خودرو از مسیر خارج شده و حوادثی هم، چون واژگونی خودرو، انحراف به چپ رخ دهد بنابراین لازم است رانندگان از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رانندگان باید در مواقع بارندگی قبل از حرکت از سلامت خودرو، برف پاک‌کن، چراغ‌های مه‌شکن اطمینان کسب کنند، خاطرنشان کرد: استفاده از لاستیک‌های آجدار نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که امکان کنترل خودرو با استفاده از این لاستیک‌ها در مسیر‌های لغزنده افزایش پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار