رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: مصوبات استان را بررسی کردیم تخصیص ها در حد انتظار نیست و استانداری و دولت در این خصوص پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 29 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، حجت الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور که برای بررسی وضعیت پروژه‌های سفر رئیس جمهور به خراسان‌شمالی، به این استان سفر کرده در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان‌شمالی اظهار کرد: تفاوت این دولت با قبل این است که در میدان است و به برخی استان‌ها سفر‌های متعدد داشته است و به شدت پیگیر امور هستند و این پیگیری را از سایر مسئولان اجرایی و مسئولان استانی نیز انتظار دارند.

وی به بیان رئیس جمهوری مبنی بر ۲۰ درصد برنامه ریزی و ۸۰ درصد پیگیری اشاره کرد و گفت: بسیاری از امور را رئیس جمهور شخصا پیگیری می‌کنند.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور افزود: اخیرا دوازدهمین جلسه شورای مسکن برگزار شد که نشانه پیگیری گسترده امور است.

درویشیان در خصوص وجود برخی مشکلات نیز تصریح کرد: رفع برخی مشکلات انباشته و فراوان از قبل، کار سختی است، اما حجم فعالیت‌ها و کار دولت و پیگیری ها، عظیم است و شاید در امور تاخیر وجود داشته باشد، اما گشایش‌ها با افزایش درآمد‌های دولت در انجام پروژه‌ها موثر خواهد بود.

وی به افزایش میزان مالیات دریافتی نیز اشاره کرد و گفت قبلا دوبرابر مالیات، فرار مالیاتی بود، اما امروز درآمد‌ها از مالیات افزایش داشته و دولت مصمم است مالیات‌ها را از اقشار متوسط حذف کند.

حجت الاسلام حسن درویشیان ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام، از اهتمام این دولت است و این دولت همت دارد وعده‌ها را عملیاتی کند و تاخیر‌ها دلیل بر عدم انجام نیست.

وی اصلاح نظام بودجه، افزایش اختیارات استانداران در مواردی که نیاز نیست ستاد کشوری ورود کند را نیز از برنامه‌های دولت خواند و آن را در تسهیل امور موثر دانست.

رئیس دفتر بازرسی ویژه‌ی رئیس جمهوری در ادامه گفت: مصوبات استان را بررسی کردیم تخصیص‌ها در حد انتظار نیست و استانداری و دولت در این خصوص پیگیری خواهیم کرد.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار