همزمان با پنجمین روز هفته دولت و با حضور استاندار خراسان جنوبی، عملیات اجرایی پروژه توسعه باند دوم محور طبس – دیهوک به طول ۱۷ کیلومتر آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 28 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، همزمان با پنجمین روز هفته دولت و با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم در مجلس، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و جمعی از مدیران، عملیات اجرایی پروژه توسعه باند دوم محور طبس – دیهوک به طول ۱۷ کیلومتر و با اعتبار ۴۳۰ میلیارد تومان آغاز شد.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه یکی از نگاه‌های ویژه و خاص دولت سیزدهم توجه به حوزه زیرساخت‌هاست، گفت: پروژه توسعه باند دوم محور طبس _ دیهوک از مصوبات سفر بخش دیهوک بود که امروز وارد فاز اجرا شد.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها، خراسان جنوبی با توجه به عقب ماندگی‌های تاریخی خود ضعف‌هایی دارد، تصریح کرد: حوزه راه‌ها و احداث باند دوم یکی از مهمترین ضعف‌های زیرساختی استان بوده و براین اساس یکی از اقداماتی که مجموعه دولت در استان به آن پرداخته، احداث باند دوم راه‌هاست.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در دو سال اخیر شاهد اتفاقات خوب و آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم تقریباً در تمام شهر‌های استان بوده‌ایم، افزود: در هر شهر یک برنامه را در این خصوص آغاز کرده‌ایم که این نشان‌دهنده توجه ویژه دولت به محرومیت‌زدایی و حوزه زیرساخت‌هاست.

قناعت با بیان اینکه پس از سفر‌های شهرستانی، اکنون سفر به بخش‌های استان آغاز شده، تصریح کرد: پروژه توسعه باند دوم محور طبس - دیهوک به طول ۱۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار