بیرجند_ دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: در طی دو روزی که از پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌گذرد در استان ۱۰۶ نفر ثبت‌نام کرده اند.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 09 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از مهر، محمد سلیمی در گفتگویی اظهار داشت: در دو روز گذشته که پیش‌ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۰۶ نفر در خراسان‌جنوبی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۴۹ نفر در روز نخست و ۵۷ نفر در روز دوم ثبت‌نام نموده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی به میزان تحصیلات ثبت‌نام کنندگان اشاره داشت و یادآور شد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان در استان در طی دو روز گذشته ۷۳ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۱۷ نفر دارای مدرک دکتری، ۹ نفر لیسانس، شش نفر دارای تحصیلات حوزوی و یک نفر دارای مدرک فوق دیپلم هستند.

سلیمی گفت: از مجموع ثبت‌نام شدگان ۵۰ نفر برای حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۲۴ نفر برای حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، بشرویه و طبس، ۲۳ نفر مربوط به حوزه انتخابیه و ۹ نفر برای حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: متقاضیان برای شرکت در این دوره از انتخابات مجلس می‌توانند تا تاریخ ۲۲ مردادماه فرصت پیش‌ثبت‌نام را دارند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: پیش‌ثبت نام جزئی از قانون انتخابات و الزام قانونی داشته بنابراین از افرادی که قصد ثبت نام دارند خواسته می‌شود در فرصت باقی مانده استفاده کرده و پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار