استانداری کردستان
اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در سنندج اظهار کرد: اگر حواشی را کم نکنیم و مسیر را درست تشخیص ندهیم، اقدامات ما در حوزه اقتصادی نتیجه بخش نخواهد بود.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 29 July 2023

به گزارش تابناک کردستان، استاندار کردستان: هماهنگی بین دستگاه‌های حوزه اقتصادی ایجاد شود
استاندار کردستان گفت: ارتقای شاخص‌های اقتصادی استان، نیازمند هماهنگی بین دستگاه‌های این حوزه در بخش دولتی است، چراکه در صورت نبود هم‌افزایی، موفق نخواهیم بود.

اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در سنندج اظهار کرد: اگر حواشی را کم نکنیم و مسیر را درست تشخیص ندهیم، اقدامات ما در حوزه اقتصادی نتیجه بخش نخواهد بود.

وی خواستار هماهنگی و تقویت ارتباط دستگاه‌های اقتصادی دولتی با بخش خصوصی شد و افزود: جامعه علمی استان نیز باید به حوزه اقتصادی کمک کند تا شرایط برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی استان فراهم شود.

استاندار کردستان بر توجه به توسعه سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و یادآور شد: حمایت از سرمایه‌گذاری فقط به معنای پرداخت وام و تسهیلات نیست، بلکه باید هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد و تبلیغ درست انجام و امنیت برای سرمایه گذاری نیز تامین شود.

زارعی کوشا، شناخت ریشه‌های موانع پیشرفت شاخص‌های اقتصادی و تلاش برای رفع آن را ضروری دانست و گفت: باید کار مطالعاتی دقیق انجام و موضع ضعف در حوزه اقتصادی را به درستی تشخیص داد تا بتوان به سمت توسعه حرکت کرد.

فراهم شدن زیرساخت‌ها برای مساعد شدن زمینه ارتقای شاخص های اقتصادی، از دیگر مواردی بود که وی بر آن تاکید داشت و اضافه کرد: استان به دلیل عقبه ای که در مسائل امنیتی در دهه اول انقلاب و حتی دهه ۷۰ دارد، امکان توسعه را در بخش های مختلف پیدا نکرد.

استاندار کردستان، استان را از لحاظ امنیتی دارای شرایط مطلوب دانست و یادآور شد: زیرساخت های اقتصادی که در اغلب استان های مرکزی کشور در دهه اول انقلاب فراهم شد، در کردستان اتفاق نیفتاد و تورم و مشکلات و فشار اقتصادی، این استان را بیشتر درگیر خود کرده است.

لزوم تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و بروزرسانی تفاهم نامه های اقتصادی با اقلیم کردستان عراق، دیگر مطالبی بود که زارعی کوشا به آن اشاره کرد.

در این جلسه از خدمات حامد قادرزاده تقدیر و علی نوری به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان منصوب شد.

استاندار کردستان: هماهنگی بین دستگاه‌های حوزه اقتصادی ایجاد شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار