نماینده مردم طالقان ،نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات موثر دولت سیزدهم در روابط بین الملل گفت: پیمان شانگهای دستاورد و آورده های خوبی را در بخش اقتصاد کشور بدنبال دارد.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ 13 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی در نشست با هیات های ورزشی ساوجبلاغ افزود: سفر رییس جمهور به آفریقا، آمریکای لاتین حاکی از آن بود که پرچم جمهوری اسلامی بدون پذیرش (FATF) به اهتزاز درآمده و در پیمان شانگهای در بخش های سیاسی ،امنیتی و اجتماعی نیز شاهد آورده های قابل توجهی خواهیم بود .

وی بیان کرد: دلار زدایی که با حضور ۲۱ کشور از جمله ایران اسلامی و کشورهای هم پیمان شانگهای در تلاش برای از بین بردن سلطه دلار در بخش اقتصادی هستند از جمله این آورده ها است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ ارزش پول ملی ، مهار تورم و مشکلات معیشتی از جمله اهدافی است که دراین زمینه دنبال می شود.

حدادی در ادامه گفت: اگرچه تیم اقتصادی دولت باید دراین زمینه چابکتر عمل می کرد چراکه برخی از تصمیمات خوبی را شاهد نبودیم که مصداق بارز آن همین نظارت بر بازار بود که از وزارت صمت گرفته و به وزارت جهاد کشاورزی تحویل داده شد .

وی اضافه کرد: درحالی که وزارت کشاورزی توان کارهای اصلی و اساسی خود را نداشت و امروز می بینیم که نظارت در بازار ناکارآمد شده است .

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مجلس بحث دائمی شدن وزارت بازرگانی را داریم که در بخش مباحث داخلی و صادرات در وزارت صمت نیز به جمع بندی خواهیم رسید .

غرب استان البرز هنوز منتظر ورزشگاه پنج هزار نفری است

حدادی در ادامه ضمن قدردانی از دولت مردمی سیزدهم با حضورمیدانی در مناطق مختلف کشور گفت: یکی از مشکلات در حوزه ورزش استان البرز به ویژه منطقه غرب این استان ورزشگاه پنج هزار نفری است که صورت جلسه مصوبات سفر اول رییس جمهور بوده ولی نتیجه خوبی نگرفتیم .

وی با اشاره به سکونت جمعیت قابل توجه در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ در غرب استان البرز گفت: بهترین نیروهای انسانی و قهرمانان ملی و بین المللی را دراین شهرستان ها شاهد هستیم ولی در حداقل امکانات بسر می برند .

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دفاعیات از بودجه سال ۱۴۰۲ نیز ادامه داد: مصوبات برای بازنشستگان کارگری و مطالبه گری برای فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی در بحث رتبه بندی اقدامات و تلاش هایی شد .

حدادی یادآورشد: در بحث رتبه بندی فرهنگیان بهترین قانون را در بخش مطالبه گری داشتیم که متاسفانه وزیر قبلی به این نتیجه توجهی نداشت و نتوانست اقدامات موثری در شان و جایگاه فرهنگیان داشته باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار