فرماندار رودبار در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار دیدار و گفت وگو کرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 10 July 2023

به گزارش تابناک گیلان؛ فرماندار رودبار با بیان اینکه تکمیل ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی منجیل میتواند به حل مشکلات مردم شهرستان در حوزه درمان کمک کند گفت: تکمیل پروژه نیمه کاره ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی شهر منجیل میتواند مشکلات مردم شهرستان در حوزه درمان را به حداقل برساند.

وی افزود؛ سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان خدمت رسان بوده و بیشترین مراجعات مردمی را دارا میباشد.

عموپور تاکید کرد؛ زیرساخت های درمان تأمین اجتماعی شهرستان رودبار در وضعیت مطلوب قرار ندارند از این رو انتظار میرود با راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی منجیل از نیازهای درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی و مردم منطقه کاسته شود.

مقام عالی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان رودبار ضمن تشکر از پیگیریها و تلاشهای دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به مردم در سازمان تأمین اجتماعی باید در اولویت اصلی قرار بگیرد تا مشکلات مردم در حوزه درمان کاسته شود.

در ادامه این دیدار دکتر ابراهیمی با بیان اینکه به جد پی گیر راه اندازی درمانگاه منجیل بوده است افزود: با سفر مدیرعامل سازمان به استان و بازدید از ساختمان درمانگاه ، اعتبار لازم برای بازسازی درمانگاه تامین شده است.

وی خاطر نشان شد: هم اکنون مدیریت درمان استان در انتظار دریافت مجوزات لازم از مراجع ذیصلاح در شهرستان از جمله نظام مهندسی و دادگستری است تا عملیات اجرایی بهسازی این درمانگاه را آغاز نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار