امروز: تشییع باشکوه در فرودگاه بیرجند توسط مردم و مقامات استان
پیکر مرحوم حاج حسن همایونی آخرین جان باخته حجاج خراسان جنوبی در حادثه منا صبح امروز پس از ورود به فرودگاه بیرجند توسط مردم و مقامات استان با شکوه و احترام تشییع شد تا فردا برای تدفین به زادگاهش در زیرکوه منتقل شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 13 October 2015
به گزارش تابناک، در مراسم استقبال و تشییع در فرودگاه، وجه الله خدمتگزار استاندار و جمعی دیگر از مسئولان خراسان جنوبی نیز حضور داشتند و با خانواده حاج همایونی ابراز همدردی کردند.

ابوالفضل نوفرستی مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی به خبرنگاران حاضر در فرودگاه گفت: پیکر مرحوم همایونی پس از تشییع برای طی کردن تشریفات قانونی به بهشت متقین بیرجند منتقل می‌شود.

وی همچنین توضیح داد که: این پیکر مطهر پس از انجام تشریفات و براساس برنامه‌ریزی انجام شده فردا صبح ( چهارشنبه) برای تدفین به زادگاهش در روستای کبودان زیرکوه منتقل خواهد شد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در باره نعمت ا... جهان بین از حاجیان خراسان جنوبی که در حادثه منا مصدوم شده بود نیز توضیح دادکه: حاج نعمت الله جهان بین مصدوم منا نیز که همراه با پیکر حاج حسن همایونی امروز به بیرجند وارد شد برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضای بیرجند منتقل شد که بحمدالله حال وی رضایت بخش است .

به گفته نوفرستی، خراسان جنوبی امسال هزار و 84 حاجی در حج تمتع داشت که 5 نفر از حاجیان در حادثه منا و یک نفر در حادثه سقوط جرثقیل جان باختند . پیکر 4 جان باخته دیگر خراسان جنوبی در حادثه منا 13 مهر در بیرجند تشییع و هر یک در زادگاهشان خاکسپاری شده اند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار