مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور  گفت: صندوق بیمه کشاورزی و اجتماعی بنای نیکی است و هدف از شکل گیری آن خدمت رسانی است.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 18 June 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،بیت اله برقراری  در آیین افتتاح ساختمان مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی در اراک افزود:هدف از راه اندازی این صندوق توزیع عادلانه منابع خدمت رسانی هر چه بیشتر به آحاد جامعه است.
وی یادآورشد: امام راحل لحظه‌ای از خدمت به مردم غفلت نکرد و این ویژگی باید الگو تمام مسولان باشد.
وی بیان کرد: وقتی به مردم خدمت و دستگیری می شود احساس آرامش شکل می گیرد، بنابراین مسئولان نباید فرصت خدمت را از دست بدهند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: نباید فرصت خدمت را از دست داد و همه چیز محدودیت دارد آنچه باقی می ماند حل مشکلات مردم است کسی که بنای خیر پایه گذاری کند از ثواب بهره مند می شود.
برقراری افزود: همه کسانی که در این ایجاد صندوق نقش دارند ثواب می‌برند و باید صادقانه تلاش کرد و فرصت را از دست نداد.
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: اگر کارها با اخلاص باشد خیرات دو دنیا را به دنبال دارد.
برقراری به زندگی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: باید نسبت به بیت المال حساس بود همانطور که این شهید بزرگوار این گونه بود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی هم گفت: تمام ظرفیت این صندوق در جهت حمایت از کشاورزان بکار گرفته شده است.
محمد صادق زهدی افزود: وضعیت پرونده ۶ هزار بازنشسته استان مرکزی از سال ۹۶ تاکنون ساماندهی شد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی گفت: امسال به ۸۰ روستا سرکشی انجام و خدمات قابل توجهی به ساکنان این روستاها ارائه شد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور طی آیینی با استاندار مرکزی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.
این تفاهم نامه در راستای سفر ۲ روزه بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور به استان مرکزی منعقد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار