مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز با اشاره به پیشرفت های تکنولوژیک، هوش مصنوعی را فرصتی برای ارائه خدمات علمی، منطقی و عدالت محور دانست.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 18 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» حمید میرزایی با اشاره به پیشرفت‌های تکنولوژیک، هوش مصنوعی را فرصتی برای ارائه خدمات علمی، منطقی و عدالت محور دانست و اظهار داشت: با توجه به تحولات صورت گرفته در ساختارهای علمی، تکنولوژیک و مدیریتی، شهرداران و متولیان مدیریت شهری باید به سمت تقویت ساختارهای مدیریت هوشمند شهر در تسهیل فرآیندهای اداری، برنامه ریزی شهری، ارائه خدمات و فعالیت های نظارتی و ارزیابی حرکت کنند.

وی با اشاره به حواشی مطرح شده درباره هوش مصنوعی و نگرانی های موجود در اطراف آن گفت: هوش مصنوعی با توجه به قابلیت های دقیق خود در بررسی جامع داده ها و انطباق آن بر وضعیت موجود به ترسیم وضع مطلوب پرداخته و می تواند در احصاء مسائل و مشکلات شهری و ارائه راه حل های متعدد و مناسب با امکانات شهر، یاری گر مدیران و تصمیم گیران بوده و کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مردم را در بر داشته باشد.

میرزایی از شهرداران خواست به هوش مصنوعی به عنوان یک فرصت نگاه کرده و با توجه به روند تغییرات سریع علمی و تکنولوژی در دنیای معاصر، از هوش مصنوعی و ابزارهای مؤثر بر مدیریت هوشمند، زمینه پیشرف همه جانبه شهرها در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... را فراهم آورده و پویایی و سرزندگی را در شهرها پدید آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار