برای اولین بار صورت گرفت ؛
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از حضور استان در پنجمین دوره برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (iran expi ۲۰۲۳) برای اولین بار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 07 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛فرزاد شریفی  اظهار کرد: این نمایشگاه بین المللی فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان ایلام به دیگر نقاط است.

وی افزود: باتوجه به حضور سرمایه گذاران و تجار خارجی در این نمایشگاه، باید با معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری در استان در حوزه هایی چون گردشگری، صنایع دستی و سوغات محلی زمینه حضور تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به استان فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام یادآور شد: در این نمایشگاه به مواردی چون زنجیره تولید در بخش صنایع دستی و سوغات محلی، ارائه راهکار به منظور ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در استان، معرفی زیرساخت های گردشگری، تلاش برای بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی و سوغات محلی و برقراری ارتباط با بازارهای جهانی پرداخته می شود.

شریفی ادامه داد: کتابچه سه زبانه فرصت های سرمایه گذاری استان، ارائه تولید محتوا در مورد جاذبه های گردشگری، صنایع دستی و سوغات محلی به صورت ویدئووال عرضه و محصولات برند استان در نمایشگاه به مراجعان معرفی می شود.

شایان ذکر است ؛ پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (iran expi ۲۰۲۳) از امروز تا ۲۰ اردیبهشت در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی تهران دایر شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار