جلسه بررسی شیوه نامه امتیاز دهی شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی در اداره کل کمیته امداد استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 01 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، جلسه بررسی شیوه نامه امتیازدهی شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاههای دولتی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ با حضور قائم مقام کمیته امداد استان مازندران و معاونین در اداره کل کمیته امداد برگزار شد.

در این جلسه میثم معافی با اشاره به سه راهبرد مهم عدالت، رضایت و بهره‌وری در جشنواره شهید رجایی در ارزیابی سطح عملکرد دستگاه های اجرایی کشور اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام(ره) با توجه به شاخص های ویژه ای که دارد می‌تواند در این جشنواره عیار خوبی برای معرفی خود ایجاد نماید.

وی افزود: کمیته امداد با توجه به اینکه در توسعه و پیشرفت کشور نقش مهمی دارد، در حوزه های اشتغال و مسکن مخصوصاً برای خدمت به دهک‌های درآمدی بسیار پایین، پیشران است.

قائم مقام کمیته امداد استان مازندران با اشاره به مردمی بودن کمیته امداد گفت: در کمیته امداد تجربه بسیار موفقی در ارتباط با مردم و ساز و کار تشکیلاتی مردمی وجود دارد که می توان به شبکه احسان و نیکوکاری بسیار بزرگ به عنوان یک منبع پایدار که خیرین و لایه های مختلف محلات در این بخش به صورت سازمانی و رسمی ارتباط برقرار کردند اشاره‌ کرد.

معافی بیان داشت : کمیته امداد در سند تحول دولت مردمی، مصوبات سفرهای استانی، حمایت از مسئله خانواده و جوانی جمعیت، تشکیل خانواده و پشتیبانی از آن ،ترویج ازدواج آسان ،ارتقاء فرهنگ سازمانی ، ارتباط با تشکل‌های مردمی، دولت الکترونیک و... در کشور پیشگام است.

وی با اشاره به نقش مهم کمیته امداد در ایجاد اشتغال گفت: یک میلیون شغل که جزو تعهدات دولت است نیمی از آن امسال توسط کمیته امداد با هزینه ای بالغ بر هزار و ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد حدود ۱۹ هزار فرصت شغلی در دست انجام است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار