سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر ضرورت حذف واسطه‌ها در توزیع کالا و خدمات در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت ویژه دامپروری در استان، افزایش بی ضابطه قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه پذیرفتنی نیست و جهاد کشاورزی و صمت موظفند بازار استان را ساماندهی کنند.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸ 02 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ "دکتر عبدالوحید محمدی" در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با انتقاد از گرانی بی ضابطه قیمت گوشت قرمز در استان نسبت به دیگر استان‌ها اظهار داشت: با توجه به اینکه دامپروری در استان از وضعیت خوبی برخوردار است، اما قیمت گوشت قرمز در استان نسبت به دیگر استان‌ها بالاتر است که هیچ توجیهی ندارد.

وی با تعیین یک مهلت زمانی برای دستگاه‌های مسئول مانند جهاد کشاورزی و صمت، تصریح کرد: ظرف مدت دو هفته بازرسی، دستگاه‌ها برنامه خود را برای کنترل بازار ارائه کنند و جهاد کشاورزی نسبت به بررسی طرح هوشمند توزیع گوشت ظرف مدت دو هفته اقدام نماید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خواستار نظارت بیشتر دستگاه‌ها با همکاری بسیج اصناف در استان به منظور کنترل قیمت‌ها شد و بیان داشت: بسیج اصناف استان دارای نیرو‌های توانمند و فعالی در حوزه نظارت است که دستگاه‌ها باید با همکاری آن‌ها به دنبال آرامش و جلوگیری از هر گونه افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار