معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره سیاست افزایش جمعیت و لزوم توجه به بیمارستان معتضدی در این راستا، گفت: بخش ناباروری بیمارستان معتضدی نیازمند توسعه فضای فیزیکی است
کد خبر: ۱۰۷۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ 08 October 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه پرویز صوفیوند اظهار کرد: با توجه به سیاست افزایش جمعیت، توجه به بیمارستان معتضدی به عنوان یک مرکز تولد نوزاد بسیار با اهمیت می‌باشد و دانشگاه تمام توان خود را جهت رفع مشکلات این مرکز انجام خواهد داد.

وی افزود: یکی از مشکلات مهم بیمارستان که در اعتبار بخشی هم تاثیرگذار است، بخش اورژانس بیمارستان می‌باشد که در آینده گام‌های اساسی در این زمینه برداشته می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: عمل حسنه "وقف" از دیرباز در کرمانشاه وجود داشته است و تعدادی از مراکز درمانی این استان نیز توسط خیرین نیک اندیش سلامت، وقف شده اند و این فرهنگ باید همچنان ادامه یابد، تعامل با اداره اوقاف در دستور کار دانشگاه است.

وی گفت: از زحمات دکتر رجعتی که بسیار اثر بخش و مفید بوده صمیمانه قدردانی می‌نمایم و مطمئنا وجود دکتر سعادت فر نیز به عنوان یک اورولوژیست که در کنار همکاران زنان و زایمان باشند، مایه برکت برای بیمارستان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار