کد خبر: ۱۰۶۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 05 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد رپرست اداره راه و شهر سازی گچساران با حضور معاون توسعه و منابع انسانی راه و شهرسازی استان و کارکنان این اداره منصوب و معارفه شد.

معاون توسعه و منابع انسانی اداره راه و شهرسازی استان در این معارفه گفت: با توجه به اینکه راه و شهر سازی یکی از اداراتی است که نیاز به تخصص و آشنایی بیشتر با محیط کاری دارد و طبق بررسی های انجام شده در این اداره به این جمع بندی رسیدیم که ترجیحا یکی از همکاران خود مجموعه به عنوان سرپرست اداره برای ادامه کار معرفی شود.
طهمورث مکارمی با بیان اینکه انتصاب افراد بیرون از اداره باعث رکود کاری در پیش برد اهداف و سیاست این مجموع و پروسه زمان بری می باشد، افزود: سیاست دولت فعلی در این شرایط در حوزه عمرانی،ساخت مسکن برای اقشار آسیب پذیر است پس باید فردی انتخاب شود که دارای تجربه و سرعت کاری در پیش برد اهداف اداره باشد.
مکارمی با اشاره به ساخت بیشترین حجم مقوله مسکن مهر در شهرستان گچساران اظهار داشت: با توجه به اطلاعات و پیش بینی های کارشناسی شده در ساخت مسکن جدید،این شهرستان آمادگی کامل برای ساخت مسکن جدید را دارد و بر همین اساس تصمیم گرفته شد از خدمات مهندس احمدی که سابقه و جایگاهی در این مجموعه داشته به عنوان سرپرست جدید راه و شهر سازی معرفی و از توانمندی های این شخص برای ادامه کار استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار