‌به مناسبت هفته دولت:
‌به مناسبت هفته دولت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مازندران سفر می کند. وی صبح روز جمعه چهارم شهریور ماه سال ۱۴۰۱ به نمایندگی از دولت راهی استان مازندران می شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ 24 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته دولت در راستای تببین و تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم در روز جمعه مورخ چهارم شهریور ماه سال ۱۴۰۱ به استان مازندران سفر می کند.

بر اساس این گزارش ، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح روز جمعه چهارم شهریور ماه سال ۱۴۰۱ به نمایندگی از دولت راهی استان مازندران می شود. 




 

حضور در نماز جمعه مرکز استان و تشریح اقدامات دولت، ملاقات چهره به چهره با مردم و تشکیل میز خدمت، دیدار با خانواده معظم شهدا ، حضور در برنامه صدا و سیما مرکز استان، افتتاح و بازدید از طرح ها و پروژه ها به مناسبت هفته دولت در استان از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه به استان مازندران است.

همچنین یک روز پیش از سفر وزیر ارتباطات به استان مازندران، علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده وزیر ارتباطات به منظور هماهنگی برگزاری میز ارتباطات مردمی جهت بررسی درخواست ها، مشکلات و شکایات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات عازم استان مازندران می شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار