سرپرست معاونت بازرسی ونظارت اداره کل صمت ایلام:
سرپرست معاونت بازرسی ونظارت اداره کل صمت ایلام از تشکیل ۱۰۷۰ فقره پرونده تخلف از نحوه عرضه کالا و خدمات صنفی به ارزش ۵۰۷میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در سه ماهه نخست امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 18 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدروح الدین هاشمی اظهار کرد: در سه ماهه اول مسال ۱۷ هزار و ۸۴۷ مورد بازرسی و نظارت از نحوه عرضه کالا و خدمات واحد های صنفی در استان صورت گرفته و در این مدت ۲۴۱ فقره گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور اداره کل تعزیرات حکومتی ، مرکزبهداشت و دیگر دستگاههای مرتبط انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دیگر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع رسیدگی به تخلفات اقتصادی و بازدارندگی بیشتر از بروز تخلفات احتمالی به صورت دوره‌ایی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، گفت: بیشترین موارد تخلف مشاهده شده دراجرای بازرسی‌ها در سطح عرضه کالا و خدمات شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتورفروش و عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.

هاشمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرنوع تخلفات اقتصادی درحوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ( ۱۲۴) گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی ، پیگیری و رسیدگی لازم اقدام شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار