رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرمانشاه:
رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرمانشاه گفت: در حال حاضر عرضه پوشاک نسبت به تقاضای آن بسیار بیشتر و دلیل آن افزایش قیمت چشمگیر است.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ 07 July 2022

حسین بیات در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص فروش تابستانه پوشاک، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به شرایط موجود مردم قدرت خرید کافی ندارند و در بازار عرضه بیشتری نسبت به تقاضا رو به رو هستیم.

وی افزود: پوشاک با افزایش قیمت زیادی همراه بوده و یکی از دلایل آن را می‌توان وابستگی پارچه‌ها به دلار دانست که از کاهش و یا افزایش آن تاثیر می‌پذیرند.

رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرمانشاه افزایش هزینه‌های معیشت تولید کننده، برش کار، چرخ کار، سر دوز کار را عامل دیگری گرانی پوشاک دانست و گفت: دستمزد و قیمت تمام شده کالا افزایش داشته است.

بیات در ادامه خاطر نشان کرد: قیمت مانتو مناسب دخترانه تابستانه بین رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال که یک کار معمولی است، بین ۳۹۹ تا ۴۹۹ هزار تومان  و مانتو‌های معمولی، اسپرت و تابستان زنانه بین ۴۹۹ تا ۶۹۹ هزار تومان و مانتو‌های مجلسی از ۹۰۰ هزار تومان  تا ۲ الی ۳ میلیون تومان عرضه می‌شوند.

وی گفت: افزایش قیمت پوشاک نسبت به تابستان سال گذشته ۱۰۰ درصد بوده است.

بیات با اشاره به نشست استاندار کرمانشاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان نسبت به چنین اقداماتی ابراز امیدواری کرد و گفت: اگر دوخت، کیفیت و کار تولید کنندگان مناسب باشد، تولیدات استان نباید به خارج از استان منتقل شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار