پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای کلیه مسیرها، توسط فروشندگان غیر حضوری (سایت‌های مجاز)، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۵ خردادماه انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷ 15 June 2022
 پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای کلیه مسیرها، توسط فروشندگان غیر حضوری (سایت‌های مجاز)، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۵ خردادماه انجام می شود.

به گزارش تابناک همدان، با اعلام سایت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه نیز، فروش بلیت در کلیه مسیر‌ها توسط فروشندگان حضوری (آژانس ها) صورت می‌پذیرد.

همچنین با اعلام وزارت راه و شهرسازی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری ارتقا ایمنی و توجه به ایمنی حمل و نقل عمومی را اولویت سازمان در سفر‌های تابستانی خواند و گفت: برای افرادی که در سامانه مجاز اعلام شوند و واکسن زده باشند، بلیت صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارتخانه از آمادگی ناوگان عمومی در انجام سفر‌های تابستانی خبر داد و گفت: هرساله سفر‌های تابستانی انجام می‌شود و تمام ظرفیت‌هایی که در کشور است، به منظور انجام سفر‌های تابستانی به کارگیری می‌شود.

وی افزود: از این رو به کلیه استان‌ها، تشکل‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ کرده‌ایم و نسبت به تقاضای هموطنان عرضه مناسب انجام خواهد شد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ارتقا و توجه به ایمنی حمل و نقل عمومی را اولویت سازمان در سفر‌های تابستانی خواند و عنوان کرد: خوشبختانه سطح واکسیناسیون نیز به حدی رسیده است که براساس افراد مجاز مسافرگیری انجام می‌شود.

شهرکی ادامه داد: برای هر فردی که در سامانه مجاز اعلام شود و واکسن زده باشد، بلیت صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار