در حالی که کمتر از یک ماه تا برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باقی مانده، هنوز فوتسال قم از مشکلات مالی و مدیریتی رنج می‌برد.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ 15 June 2022

به گزارش تابناک قم، رئیس هیات مدیره فوتسال قم گفت: متاسفانه به جایی رسیده ایم که اکنون فقط دل خوشی مان این است که نماینده قم در مسابقات باقی ماند و به لیگ پایین‌تر سقوط نکرد.

رسول قلی زاده افزود: منتظر هستیم تا ببینیم مسئولان استان در حمایت از این تیم چه تصمیماتی می گیرند.

وی ادامه داد: باید دید آیا این تیم باتوجه به فاصله کمی که تا برگزاری مسابقات باقی مانده آیا میتواند نفرات موثر خود را حفظ و تمرینات تاکتیکی خود را به خوبی اجرا کند؟

اما مدیرکل ورزش و جوانان استان با وجود مشکلات پیش روی این تیم معتقد است: امسال نماینده قم همچون سال‌های گذشته با قدرت وارد مسابقات می‌شود و عزم همه مسئولان رفع مشکلات آن است.

ابراهیم سانی خوانی افزود: با کمک استاندار و دیگر مسئولان استان برخی منابع مالی این تیم برای شرکت در مسابقات جذب و مقرر شده است تا هیات فوتبال از کناره گیری این تیم در مسابقات جلوگیری کند.

این درحالی است که چند روز قبل شایعه کناره گیری نماینده قم از مسابقات لیگ برتر و واگذاری امتیاز آن به دیگر استان‌ها پیچید.

البته آرش جابری به عنوان مقام تصمیم گیرنده در کمیته فوتسال، رسما اعلام کرد که پس از قرعه کشی هیچ تیمی نمیتواند امتیاز خود را به خارج از استان واگذار کند.

قدرت الله باقری رئیس هیات فوتبال قم هم در واکنش به این شایعه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما گفت: چنین اتفاقی نمی تواند بیفتد.

نماینده فوتسال قم قرار است ۲۴ تیر به مصاف تیم صعود کننده لیگ دسته اول برود.

تیم فوتسال قم که سال گذشته با نام فردوس قم در رقابت‌های لیگ برتر بازی می‌کرد در نهایت توانست جایگاه دهم جدول را از آن خود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار