مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) اصفهان گفت: خدمات این نهاد و فعالیت های بزرگداشت ارتحال و ولادت رهبر کبیر انقلاب در سراسر استان توسعه می یابد و فراگیر می شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 04 June 2022

مهدی بنکدار افزود: امسال همزمان با ایام ۱۴ خرداد، برای نخستین بار علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در مرکز استان، سه رویداد محفل ادبی، نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی و تئاتر خیابانی در شهرستان‌ها از سوی موسسه نشر آثار و همکاری مراکز هنری در حال اجراست.

وی اضافه کرد: فریدن، شاهین شهر و میمه و خمینی شهر از جمله شهرستان های مجری این رویدادها هستند که تجربه امسال برای آینده و توسعه در دیگر مناطق استان به کار گیری می‌شود.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) اصفهان اضافه کرد: برنامه های فرهنگی و اجتماعی موثر در نشر اندیشه های بنیان گذار انقلاب اسلامی تنها مخصوص ایام خرداد نیست و در طول سال اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تولید محتوا از اشعار طلاب ایرانی و خارجی درباره حضرت امام آماده شده و از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان در حال انتشار است، اظهار داشت: در مرکز استان نشست و نمایشگاه تخصصی عکس در حوزه هنری، نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در گلستان شهدا، مسابقه برخط (آنلاین ) کتابخوانی وصیتنامه امام راحل با همکاری دانشگاه پیام نور و فعالیت‌های تبلیغی در حال انجام است.

به گفته بنکدار، کلیه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ایام سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در راستای ترویج معارف و اندیشه‌های آن حضرت است و ظرفیت فضای مجازی در نشر و گسترش این رویدادها بکار گرفته شده و متولیان حوزه های فرهنگی و هنری و شخصیت های حقیقی مانند هنرمندان همکاری دارند.

وی ادامه داد: موسسه نشر آثار امام خمینی(س) استان اصفهان و نگارستان امام خمینی(س) گنجینه عظیمی از آثار هنری و نوشته ها را دارد که بر این اساس نمایشگاهی در قم از این تولیدات هنری برپا شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار