معاون بازرسی و نظارت صمت اصفهان خبر داد
گران‌فروشی و کم‌فروشی در صدر تخلفات بازار‌های کالایی اصفهان است.
کد خبر: ۱۰۴۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱ 28 May 2022

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: در گزارش‌های رسیده از وضعیت شکایت و تخلفات بازار استان در امسال، بیشترین شکایات دریافتی در زمینه گران‌فروشی و کم‌فروشی اعلام شده است.
اکبر عادل مرام، با توجه به گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۲۴ بیشترین تخلفات را در زمینه گرانفروشی و کم فروشی نان، میوه و سبزی بیان کرد و افزود: هیچگونه افزایشی در قیمت نان نداریم و نظارت جدی در مورد مقابله با کم فروشی و گران فروشی نان و تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها را در اولویت بازرسی‌ها قرار دارد.
وی، نظارت تمام وقت بر نحوه فعالیت نانوایی‌های استان را با حضور بازرسان همه دستگاه‌های مسوول دانست و گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و بازرسان اتاق اصناف استان به صورت تمام وقت مشغول نظارت بر نحوه فعالیت نانوایی‌های استان به‌منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در مورد عرضه این محصول راهبردی هستند.
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه با متخلفان و گران‌فروشان برابر قانون برخورد می‌شود، تاکید کرد: مردم می‌توانند تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی و درج نکردن قیمت از واحد‌های صنفی را به تلفن گویای ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.
عادل مرام با اشاره به اینکه تمامی واحد‌های صنفی ملزم به درج قیمت هستند، بیان کرد: پایین‌ترین سطح پرونده تعزیرات که نبود درج قیمت روی کالا است، از ۲ به ۱۰ میلیون تومان قابل افزایش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :