کد خبر: ۱۰۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 02 October 2015
تابناک بوشهر: محمود احمدی‌نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه پنج شنبه در مسجد صدیقه طاهره بیرجند استان خراسان جنوبی به ایراد سخنرانی پرداخت.  

به گزارش فرارو، روز گذشته محمود احمدی نژاد پس از دیدار با جمعی از دوستداران و تشرف به حرم حضرت ثامن الحجج امام علی ابن موسی الرضا(ع) عازم بیرجند، مرکز استان خراسان جنوبی شد تا در جشن بزرگ ولایت به مناسبت عید غدیرخم در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) حضور یابد. همزمان با حضور احمدی نژاد در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند حاضران شعارهایی چون"ابالفضل علمدار احمدی رو نگه دار"، "دستگل محمدی به شهر ما خوش آمدی"، مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمریکا"، "به جون هرچی مرده احمدی بر می گرده"، "احمدی دلاور حمایتت میکنیم" سر دادند.
 
احمدی نژاد در سخنان خود گفت همه وجودم وقف همه مردم ایران و خراسان جنوبی که این عبارت با تشویق انبوه جمعیت حاضر در مسجد و خیابان و کوچه های اطراف مسجد همراه شد.

باشگاه خبرنگاران از حواشی این سخنرانی گزارش داده است که پس از پایان سخنران احمدی نژاد در حالیکه وی در میان حاضرین جلوی مراسم دیده می شد یکی از حاضرین به او گفت: "به شما تهمت می زنند چرا از خودتان دفاع نمی کنید؟" که رئیس جمهور سابق با لبخند گفت یک دقیقه از وقت مردم را صرف دفاع از خود نمی کنم، همه وجودم صرف مردم خراسان جنوبی. عکس های محسن نوفرستی عکاس مهر از استقبال بیرجندی ها از احمدی نژاد را در زیر می بینید.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ضمن احترام به همه بیرجندی های عزیز می خواستم بپرسم ایا هیچ فکر کردی چرا شهر شما جزء شهرهای محروم حساب می شه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار