استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی در پیام خود به مناسبت روز جانباز گفت: جانبازان در راه رضای خداوند متعال ایثار و فداکاری کرده اند.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 07 March 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز جانباز به شرح زیر است:

به نام خدا

" جانبازان در حقیقت شهیدان زنده‌ای هستند که خدای متعال این فرصت را به آن‌ها داده که سال‌هایی از عمر خودشان را همراه با مجاهدت و آزمایشِ دشوار بگذرانند ". رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

جانبازی، مدال افتخار ارزشمندی است که خداوند متعال، بهره مندی از آن را نصیب انسان‌های وارسته‌ای می‌کند که با تأسی از بزرگ جانباز کربلا، حضرت قمر بنی هاشم (سلام الله علیه)، پایداری و استقامت پیشه کرده و در راه رضای حق از هستی و جان خویش گذشته اند.

حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) پرورش یافته مکتب ولایت و امامت به پیروی از مقتدای خویش امام حسین (علیه السلام) با آزادگی و رشادت، شجاعانه و دلاورانه در برابر بیداد زمانه و ظالمان عصر جهالت و تاریکی ایستاد و دشت نینوا را تجلی گاه ایثار و جانبازی کرد.

بیشتر بخوانید

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جانباز در شهرستان های درمیان،بیرجند و خوسف
جانبازان سرافراز ایران اسلامی نیز با پیروی از این سیره اصیل و ناب، استاد زنده ایثارگری و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) و به تعبیر مقام ولایت عظمی (حفظه الله)؛ شهیدان زنده‌ای هستند که در راه جهاد با یزیدیان زمانه، با سلاح ایمان، عقیده و معنویت، دست از تمام وابستگی‌های دنیوی خود شسته، به دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلام پرداختند تا پرچم پر افتخار اسلام برای همیشه در اهتزاز بماند.

امام عارفان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) به میمنت و پاسداشت سالروز میلاد با سرسعادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، این روز فرخنده را به عنوان روز جانباز نامگذاری کردند تا این روز ارزشمند در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار بماند و خاطره مقاومت ها، پایداری‌ها و از خودگذشتگی‌های جانبازان در دفاع از کیان میهن هیچ گاه فراموش نشود.

اینجانب با ادای احترام به مقام فخیم جانبازان گرانقدر دفاع مقدس، فرارسیدن چهارم شعبان المعظم زادروز مسعود حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) را به همه ملت شریف ایران به ویژه جانبازان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت گفته، توفیق و سربلندی همگان را از درگاه ایزد باری تعالی مسئلت دارم؛ امید که همه ما تا همیشه قدردان ایثارگری‌های جانبازان و ایثارگران باشیم.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار