در راستای تاکید سازمان ملی استاندارد ایران؛
طرح ویژه عیدانه استاندارد ویژه ایام نوروز هم زمان با سراسر کشور و با حضور مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 06 March 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی صبح امروز طرح ویژه عیدانه استاندارد ویژه ایام نوروز هم زمان با سراسر کشور و با حضور مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی آغاز شد.
منصور جلایر در تشریح جزئیات این طرح بیان کرد: بنابر تاکید ریاست سازمان ملی استاندارد ایران بر اجرای طرح ویژه نظارتی عیدانه استاندارد در ایام نوروز، این طرح در آذربایجان غربی نیز از امروز مورخ 15 اسفندماه 1400 لغایت 15 فروردین ماه 1401 ، با رویکرد نظارت و بازرسی بر مراکز عرضه اجرا می‌شود.
وی در ادامه به هدف از برگزاری این طرح اشاره کرد و گفت: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در راستای صیانت از حقوق شهروندان و با اولویت مراکز عرضه مواد غذایی، بهداشتی، شوینده‌ها، قطعات خودرو، ترازوهای مورد استفاده در میادین میوه و تره‌بار،نازلهای سوخت مایع در جایگاه های عرضه، تجهیزات شهر بازی و زمین های بازی و آسانسور ها و پله برقی ها اجرا می‌شود.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این طرح نظارتی ویژه عیدانه به مدت یک ماه توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده در راستای اطمینان بخشی کیفیت کالا و خدمات اجراء خواهد شد.
وی اضافه کرد:در طول مدت اجرای این طرح ، بازرسان این اداره کل به منظور کنترل بر کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده بع مردم به صورت مستمر و روزانه از مراکز عرضه و خدمات سطح استان بازدید و نظارت به عمل می‌آورند.
جلایر در پایان ضمن دعوت مردم به همکاری با این نهاد نظارتی، تصریح کرد: مردم می‌توانند با استفاده ازسامانه پیامکی کشوری به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد اجناس مختلف را پیامک کنند و تمام اطلاعات آن محصول را مشاهده کرده و در صورت مشاهده کالاهایی که اعتبار آنها تأیید نشد یا فاقد علامت استاندارد معرفی شدند ، موضوع را از طریق شماره تلفن گویای شبانه‌روزی ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار