نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی تشکیل سازمان‌های خیریه همچون بهزیستی است و رسیدگی به حال معلولان و ایتام و افرادی که در معرض بحران‌های اجتماعی هستند یک کار خداپسندانه است.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 03 March 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با شرفی سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان این مطلب اظهار کرد دست پدرانه‌ای که توسط مجموعه بهزیستی بر سر افراد نیازمند و آسیب دیده می‌کشید، بسیار کار پسندیده و خوبی است و باید به یاری خداوند این خدمات استمرار داشته باشد.

وی گفت: ارتباط مستقیم با جامعه هدف، برای آگاهی از دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها و اهتمام در رفع مشکلات این عزیزان بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله عبادی گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی تشکیل سازمان‌های خیریه همچون بهزیستی است و رسیدگی به حال معلولان و ایتام و افرادی که در معرض بحران‌های اجتماعی هستند یک کار خداپسندانه است.

شرفی سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌های بهزیستی گفت: بهزیستی سازمانی حمایتی و تخصصی با وظایفی اصلی و ریز فعالیت‌های مختلف است که به جامعه هدف تحت پوشش خدمات رسانی می کند.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار به منظور استقلال کامل این عزیزان و فراهم آوردن شرایط مناسب برای امیدآفرینی و رفع بیکاری از اولویت‌های اصلی این سازمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار