فرماندار فریدونکنار از اجرای مانور عملیاتی آبی خاکی در روستای ازباران بخش دهفری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 27 September 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان فریدونکنار، مهرداد ابراهیمی بعدازظهر امروز در دومین همایش یادگاران و فرماندهان دفاع مقدس استان در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار اظهار کرد: شناسایی نخبگان جنگ از دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.
وی با بیان اینکه در روزهای گذشته حادثه منا همه را غمگین کرد، افزود: این حادثه دلخراش بار دیگر بی‌کفایتی آل‌سعود را تداعی کرد که باید به همه بازماندگان حجاج تسلیت گفت و برای آنها از درگاه خداوند متعال صبر مسئلت کنیم.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه مقاومت رمز پیروزی ایران در دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها بوده است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ما به دلیل شکل‌گیری مقاومت به جهان معرفی شد.
وی با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی مردم را به جهان رسید، تصریح کرد: با شکل‌گیری مقاومت‌هایی که امروزه به عنوان جنگ‌های نامتقارن شناخته می‌شود، مقاومت 33 روزه، مقاومت یمن و مردم فلسطین نیز تحقق یافته است.
ابراهیمی شناسایی و تربیت شخصیت‌های نظامی و فرهنگی را از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی برابر کمک‌های خارجی به صدام با مقاومت انقلاب اسلامی تحقق یافته است.
وی با اشاره به دستاوردهای نظامی و فنی دفاع مقدس، افزود: ایجاد فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، ایجاد بسیج مردمی در دفاع مقدس و تا به امروز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از محوری‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه میانگین سن شهدای ما 23 سال بود، بیان کرد: شهدای گرانقدر دفاع مقدس بیشتر 20 ساله بوده و فرماندهان جنگ نیز از جوانان بودند.
فرماندار شهرستان فریدونکنار با تأکید بر اینکه هنوز یادگاران دفاع مقدس فرماندهان ما هستند، گفت: یادآوری عملیات قدس یک در فریدونکنار با اجرای مانور آبی خاکی در روستای ازباران بخش دهفری شهرستان انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار