در نشست مدیران شهری و مجمع خیران سلامت مطرح شد: 
در نشست مسئولان ارشد شهر بیرجند با رئیس و اعضای مجمع خیران سلامت خراسان جنوبی احداث همراه سرای مورد تاکید قرار گرفت و قول های مساعدی در این زمینه داده شد‌ .
کد خبر: ۱۰۱۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 06 December 2021
 
 
 
شهردار بیرجند در این جلسه  با اشاره به احداث پروژه های بهداشتی درمانی توسط مجمع خیران سلامت استان گفت:احداث همراه سرای بیمار نیز اقدام ارزنده دیگری در این راستا است.
دکتر "مهدی بهترین" با بیان اینکه شهرداری مدافع حقوق شهروندان است افزود: نظر شهرداری و شورا در ساخت همراه سرا  مساعد است و از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.
به گفته وی در طرح بهسازی خیابان طالقانی نیز آسایش و آرامش همراهان بیماران مد نظر قرار خواهد گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد: برای ساخت همراه سرای بیمار در مرکز استان، نیاز به مشارکت همه دستگاهها است و  شهرداری، شورا و مجمع خیرین سلامت نمی توانند به تنهایی اقدام کنند.
دکتر "محمودی راد" ساخت همراه‌سرا برای بیماران خاص به ویژه بیماران سرطانی را ضروری دانست و تصریح کرد: در این زمینه شهرداری و شورای اسلامی شهر در چهارچوب قانون از هیچ کمکی فروگذار نمی کند.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت  خراسان جنوبی هم  ساخت همراه سرا را نیاز اساسی در راستای کاهش دغدغه بیماران و همراهان آنان در مرکز استان دانست.
" محمد حسینی" با اشاره به ساخت همراه سرا برای همراهان بیماران، در خصوص همکاری شهرداری و خیرین استان برای شروع این پروژه ابراز امیدواری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار