پایش الگوی مصرف در استان
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اجرای مصوبه دولت برای کنترل مصرف گاز در ارگان های دولتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 05 December 2021
 
 
به گفته سید "محمود هاشمی" از حدود ۲ هزار پایش انجام شده از اماکن دولتی ۵۶ ارگان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار دریافت کرده اند.
وی به برودت هوا و ماندگاری هوای سرد در کشور و استان و همچنین افزایش مصرف گاز طبیعی اشاره و اظهار کرد: در این راستا بلافاصله کمیته بحران در چند نوبت در شرکت گاز استان برگزار شد.
وی افزود: مطابق برنامه ریزی انجام شده در این جلسات، بخشنامه صرفه جویی مصرف که توسط معاون اول رئیس جمهور صادر شده به تمام ادارات و نهادهای دولتی استان ابلاغ شد.
وی یاداور شد: مطابق این بخشنامه ادارات و ارگان های دولتی باید در وقت اداری دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد) را رعایت و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل، سامانه های گرمایشی را خاموش کنند.
وی تصریح کرد: در راستای این مأموریت، بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم و روزانه به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی نسبت به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی در ادارات اقدام می کنند.
به گفته وی در صورت عدم رعایت مفاد بخشنامه، پس از اخطار کتبی و بازرسی مجدد نسبت به قطع گاز ادارات، اقدام می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این که در ایام سرد تامین گاز پایدار برای بخش خانگی در اولویت است از مدیران ادارات دولتی خواست در صرفه جویی مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار