مدیرکل تعزیرات حکومتی خبر داد:
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: ۸۹ فقره پرونده تخلف صنفی پیرامون مرغ از ابتدای امسال تاکنون در شعب تعزیرات استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 18 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سیدجواد سیدالموسوی اظهار داشت: از این تعداد؛ ۷۳ فقره پرونده‌ تخلف رسیدگی و منجر به صدور محکومیت به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال شده است.

وی با بیان اینکه گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی تمامی روز در بازار مرغ استان فعال هستند، افزود: در این مدت چهار هزار و ۹۴۰ مورد بازرسی از واحد های تولیدی، توزیعی و خرده فروش در قالب گشت های مشترک با همراهی سایر دستگاه های نظارتی استان انجام شده است.

سیدالموسوی با اشاره به تلاش تعزیرات حکومتی برای کمک به ثبات در بازار مرغ با برخورد با متخلفان که اقدام به عرضه خارج از شبکه این محصول می کنند، افزود: بیشترین تخلفات این صنف  گران فروشی، کم فروشی و فروش خارج از شبکه بوده است.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ww.tazirat۱۳۵.ir  اطلاع رسانی نموده تا در اسرع وقت به موضوع تخلف رسیدگی شود.

هم اکنون طبق آمار سرانه مصرف گوشت مرغ در استان خراسان شمالی حدود ۳۴ کیلوگرم است که نسبت به یک دهه گذشته به دلیل گرانی قیمت گوشت قرمز، مصرف مرغ در این استان تا دو برابر افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار