کد خبر: ۱۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲ 03 March 2015

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در جلسه  ساماندهی وانتقال مشاغل شهری, تاکید کرد که انتقال مشاغل شهری و مزاحم، باید بر اساس مطالعه و بررسی های دقیق صورت گیرد.

محمدرضا قربانیان تبریزی در جلسه ساماندهی مشاغل شهری که در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد، مسئله انتقال مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده را یکی از دغدغه های مدیریت شهری خواند و گفت:  وجود صنایع و مشاغل در حریم شهر، امری اجتناب ناپذیر است؛ اما باید در استقرار این واحدها، به مسئله آلایندگی و مشکلات زیست محیطی آن‌ها نیز توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروند، نیاز به اشتغال و کسب وکار دارد؛ اما این وظیفه مسوولین ذیربط است که با فرهنگ سازی و آموزش های لازم و در عین حال اعمال کنترل ها ، جلوی ایجاد مشکل توسط واحدهای شغلی را بگیرند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم مطالعه در نحوه انتقال مشاغل تصریح کرد: هر کاری که در این زمینه می کنیم باید بر اساس مطالعات همه جانبه بوده و در عین حال، این مطالعات باید تطبیقی باشد و تمام اصول  در این مورد رعایت و لحاظ گردد.

خاطرنشان می شود در این جلسه، ابراهیم محمدی، مشاور و مدیر هماهنگی شهرک ها و واحدهای صنفی و صنعتی شهرداری تبریز، گزارشی از عملکرد این بخش به حاضرین در جلسه و اعضای کارگروه ارائه کرد.

گفتنی است جلسه کارگروه انتقال  مشاغل شهری با حضور معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری، رییس اتاق های بازرگانی و صنعت و معدن، معاون اداره کل محیط زیست و دیگر مسوولان ذیربط برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار